۱۳۸۷ شهریور ۲۲, جمعه

26

خوب اینم از شنبه و یه شروع هفته .وقتی جمعه سر کار باشی شنبه معنیشو از دست میده یه جوری هفته هام پونزده روزه شده
هفته قبل پدر همسر یکی از دوستان (مهران عزیز) فوت شد سه شنبه ختمش بود دیروزم یه مراسم دیگه که بدو بدو بعد در اومدن از سر کار رفتیم اونجا .
مهمونی بازی ماه رمضان هم خونه عموی همسر گرام بود و مجبور شدیم تا نصف شب این سریالهای مسخره مزخرف رو تماشا کنیم . بدون هیچ تنوعی.
امیدوارم تو این هفته بتونم وقت واسه زبان بزارم پنجشنبه این امتحان ایلتس رو ضربه کنم از شرش راحت شم.

۱۳۸۷ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

25

تموم امروزو رو دنبال ایده واسه کار جدید تو گوگل گشت زدم . هیچ کاری تو این دنیا جدید نیست و همیشه یه عده قبل تو انجامش دادن خوب یه تعدادشون هم معرفت داشتن و یه ردی ازشون تو گوگل پیدا میشه که تو خیلی گیج و گول هیچ کار جدیدی رو شروع نکنی

۱۳۸۷ شهریور ۱۸, دوشنبه

24




امروز شروع یه جریان کاری جدید رو استارت زدیم .تصمیم گرفتیم یه جوری زندگی کنیم که جریان مهاجرت تو هیچ کدوم از برنامه ها مون وقفه نندازه ؛ گرچه کاملا قابل انجام نیست ولی داریم سعی میکنیم .با یه آشنا یی هم راجع به وضعیت امتحانای دندان پزشکا صحبت کردیم که اطلاعات نگران کننده ای راجع به سختی و کندی کار داد . خدا به عیال مربوطه کمک کنه

۱۳۸۷ شهریور ۱۷, یکشنبه

23

از شر کارهای اداری ماشین خلاص شدم . واقعا سیستم اداری مسخره کار میکنه همه چیز حضوری و اغلب بیش از یه بار مراجعه برای هر کار و انجام یه کار تو چند بخش مختلف همه و همه باعث تنفرم از پیگیری روندهای اداری هستش . خیلی جاها میبینی اصلا یه ملکول فسفرم صرف فکر کردن روی ضرور ت و یا اصلاح روندها نشده. ماکزیمم مدرن شدن نوشتن با کامپیوتر به جای قلم دواته اونم بلایی شده که وقتی تو این اوضاع برق نباشه گرفتارمیشی.خدا انشالا نجاتمون بده.

۱۳۸۷ شهریور ۱۵, جمعه

22


خوب اینم یه شنبه دیگه. پریروز سالگرد عقدمون بود , درچشم به هم زدنی 7 سال گذشت و واقعا خدا رو شکر می کنم که همسر خوبی قسمتم شد البته خوب هر آدمی نواقص خودشو داره و ما هم هیچکدام ازین امر مستثنا نبودیم ولی تونستیم تا اینجا رو خوب پیش بریم انشالا که بعدشم هم توام با سلامت و خیر باشه. دیروز مهمونی افطار منزل مادر زن جان که خدا رو شکر خوب برگزار شد وعصرشم اولین جلسه با بچه های پزشک سایت زیر آسمان استرالیا و تبادل نظرات بسیار مفید و آشنایی از نزدیک. صبح دیروزم بالاخره ماشین عوض کردیم و 206 رو به نوع اتومات ولی غیر صفر ارتقا دادیم.واسه سر راست شدن دفعات یه بار دیگه هم خدا روشکر
:))

۱۳۸۷ شهریور ۱۲, سه‌شنبه

21


ماه مبارک رمضان؛ ماه زیاد خوردن و کم کار کردن شروع شد .انشالا همه مومنین بدون اضافه وزن تا پایان این ماه عباداتشونو به انجام برسونن و با درد دل نیازمند ها آشنا بشن ما که از دیروز مراجعات بمون برای دریافت گواهی پزشکی جهت خداوند متعال شروع شده مسخره است یه عده حتی واسه خدا هم فیلم بازی میکنن !!

۱۳۸۷ شهریور ۱۱, دوشنبه

20

این کامپیوتر هم با وسایل جانبیش عالمی داره به خدا؛ من که خدا رو شکر به اندازه کافی فضول هستم که تنهایی از خیلی چیزا سر در بیارم ,ولی گاهی قاط زدن سیستم حرفه ای ها روهم سر کار میذاره . دیروز همه چیز مرتب بود امروز بعد یه قطع و وصل برق دستگاهم پرینترشو نمی شناخت هرچی به هم معرفیشون می کردم بازم مثل ادمهای لجباز میگف نمی دونم این چیه تا بعد کلی دستمال زدن دیدم راه افتاد و پرینت داد .حالا از داکیومنتهای سیو نشده مثل صفحات وب پرینت نمی گیره اطلا انگار نه انگار که میگی یه کاری بکن همه چی رو باید سیو یه تبدیل به پی دی اف کنم تا بشه پرینت کرد .مسخرس والا؛ از هر کی هم می پرسم نمیدونه