۱۳۸۷ مهر ۷, یکشنبه

33-تزریق فرهنگ


بخاطر مسیر محل کار هر روز باید از مترو استفاده کنم .نمیدونم چقدر تجربشو دارین که تو ایستگاه اول سوار شین ولی همیشه کلی واسه من اسباب هرس خوردنه .نمیدونین فرزندان کوروش و داریوش و وارثان نادرشاه وکریم خان چجوری برای تصاحب صندلیها تو سر مغزهم میزنن.بعدم که میشینن فوری یا در موبایلشون غرق میشن یا میخوابن که یه وقت نخان جاشونو به یه پیرمرد پیرزن یا معلولی بدن دلم میخواست میشد فرهنگ رو هم به این ملت آمپول پرست تزریق کرد.
پ ن .رفتم تو وبلاگ گیلی این لینکو گذاشته 1.1
در نتیجه من این شدم:

حسابگر

(تاثیر پذیر، درون گرا، واقع گرا، متفکر )

تو یک تیپ "حسابگر" هستی. کم حرف، باریک بین و دقیق، قابل اعتماد. درسته که خیلی هم با حال نیست به آدم بگن "حسابگر" ، ولی حالا خودمونیم، تو هم زیاد آدم باحالی نیستی. زندگی خیلی شلوغ و پر سر و صدایی نداری ولی برای خودت تفریحات و سرگرمی هایی داری و کسانی که به تو نزدیکند واقعا تو را دوست دارند.

به طور کلّی دو نوع "حسابگر" وجود دارد که تو هم به احتمال زیاد در یکی از این دو گروه قرار می گیری:
- زن
- مرد

جدا از شوخی، حسابگر ها در هر کاری که انجام می دهند موفق هستند و همه، به خصوص دوستانشان، همیشه می توانند به آنها اعتماد کنند. آنها تقریباً هیچوقت دزدی و تقلّب نمی کنند. (البته منظور "حسابگر" های این تست شخصیت است، و گرنه بعضی حسابدارهای واقعی اینکارها را میکنند!! اگرچه آنها احتمالا در این تست شخصیت "قاضی" خواهند شد).

در ضمن، تو احتمالاً رابطه خیلی دوستانه و خوبی با اعضای خانواده ات داری.

منم موافقم با 90 درصد صحت

۱ نظر:

ناشناس گفت...

حسابگرها خیلی زود دست از مبارزه میکشن