۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

1-move

روزای  آخر 87 به سرعت طی شد و هر جور بود سر و ته کارها هم امد .ساعت پنج صبح یکم پرواز به سوی ملبورن با امارات.
سال تحویل با فامیل مادری همسر گرام در خانه مادر زن جان و شام هم خانه مادر بزرگ با فامیل پدری و در این وسط یک سر هم به تنها فامیل موجود در تهران بنده .ساعت دوازده گذشته که از خونه مادر بزرگ خارج شدیم که بریم خونه و حرکت کنیم دیدیم در ماشین بازه و طاقچه عقب و آمپیلی رو بردن ؛ فک کنم اولین سرقت 88 بود !! سعی کردیم بی خیال باشیم به 110 گزارش کردیم و به منزل رفتیم و بار بندیل رو برداشتیم و رفتیم فرودگاه تقریبا همه چیز بی دردسر و منظم طی شد. وسوار شدیم به موقع پرواز کردیم و هیجان اجازه نداد تا دبی بخوابیم اون وسط یه پذیرایی هول هولکی هم شدیم که نخورده ازمون گرفتنش و فرود اومدیم .
دو ساعتی در فرودگاه امارات تابیدیم و سوار شدن مجدد به پرواز ملبورن . سیزده ساعت نشستن در صندلی مزخرف اکونومیک دهنمونو گاف کرد علیرغم خستگی نتونستم به راحتی بخوابم ولی پذیرایی خیلی خوب بود و سرگرمی هم که عالی. سه تا فیلم دیدم.به ساعت محلی شیش و نیم رسیدیم .با سرعت بارمون تحویل شد و چون اعلام کرده بودیم پسته و دارو داریم با گمی معطلی کنترل و از فرودگاه خارج شدیم . دوست عزیزمون آذرخش و همسرش در کمال محبت لطف کرده و اومده بودن دنبالمون . و مارو تا محلی که رزرو کرده بودیم رسوندن.بعد از چاق سلامتی مقدماتی و دیدن موقعیت بچه ها رفتن و ما هم به توصیه دوستان سعی کردیم تا نخوابیم که دچار ازار جت لگ نشیم ولی تا بعد از ظهر بیشتر دوام نیاوردیم و تپر شدیم..
ادامه دارد.

رابعا یادت باشه اینجا ملبورن نداریم، ملبن ( به کسر ب )موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام دکتر
پس بالاخره پاتو گذاشتی تو ینگه دنیا!
امیدوارم ما هم بالاخره!! بیایم!

ناشناس گفت...

ااااا یعنع الان انور دنیاین خوش به حالتون پس سال 88 با یه تغییر بزرگو عال براتون شروع شد ببین بقیش چه بترکون میشه

سال نو در مملکت جدید مبارک.ایشالله همه چی به بهترین نحو پیش بره براتون.

شیوا گفت...

به سلامتی هم نوروزتان مبارک باشه و هم سفرتون به ملبورن امیدوارم بهتون خوش بگذره و کارها به خوبی پیش بره آرش عزیز ممنون میشم اطلاعاتی از به دست آوردن اولین اقامتگاه بدی. ماتصمیم گرفتیم اول ورودمون تا پیدا کردن خونه در هتل آپارتمان زندگی کنیم ولی امکان رزرو از ایران رو نمی دونیم اگه ممکنه در این زمینه راهنمایی کنید.