۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

17 _ الاغ

کمی بالاتر از چهار راه پارک وی کار کوچیکی دارم با همسر گرام راهی شدیم و متاسفانه از کوچه فرعی که میشه توش پارک کرد رد شدم تمام حاشیه ی رو به شمال پارک مطلقا ممنوعه . تصمیم میگیرم دور بزنم .ترافیک در حرکته در خط کنار به راهم ادامه می دم تا به یه جا خط ممتد قطع بشه و بتونم دور بزنم برسم ؛صد متری جلوتر یه خیابون فرعی وارد اصلی میشه و میشه دور زد راهنما راستمو روشن میکنم و می خام بعد اون فرعی منم با ماشینای خروجی دور بزنم .

یه خانم راننده چسبیده به پشتم و سپر به سپرم میاد هر چی میرم کنار عبور نمیکنه یه دوبار راهنمامو چپ و راست میکنم که بیاد رد شه ولی همچنان سفت بم چسبیده  تا حد امکان میرم راست و بعد فرعی توقف میکنم و خانم راننده بوق زنان سر ماشینشو کج میکنه، با دستم به علامت راهنما اشاره میکنم .از پشتم خارج میشه کنارم توقف میکنه و میگه: الاغ اخه این چه وضع رانندگیه ؟؟.....یهو منفجر شدم داد زدم الاغ پدرته ج.. بی شعور و با ماشین رفتم به سمت سینه ماشینش؛ که حرکت میکنه و میره بی توجه به ترافیک دو سمت دور میزنم و کنار خیابون ماشینو ول میکنم میرم کارمو انجام میدم و میام . همسر گرام همچنان با دهان باز و چشمهای گرد تو ماشینه .

شاید اولین بار تو 25 سال گذشته بود که اینجوری مستقیم و چشم تو چشم مورد توهین واقع شده بودم و اولین بار در عمرم که همچین عکس العملی موقع عصبانیت داشتم .

 حسابی پکرم و تا عصر حوصله حرف ندارم از دست خودم ناراحتم بخصوص جلو همسر بانو .

تو فکرم که اگه یه مرد بود چیکار میکردم .میرفتم پایین کتک کاری یا اگه ادامه میداد واقعا میزدم به ماشینش .

 یعنی اینقدر الاغ بودن بده ،

 یا چون خانوم بود

یا چون تقصیری نداشتم

یا .....

نمی دونم

از همون نمیدونم هایی که قاتلا تو دادگاه میگن  

۱۲ نظر:

دلا گفت...

اون حرف بدی زد ولی شما حرف خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بدی زدی...
این پستت رو اصلا دوست نداشتم :(

دلا گفت...

اون حرف بدی زد ولی شما حرف خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بدی زدی...
این پستت رو اصلا دوست نداشتم :(

ناشناس گفت...

پیش میاد! فحشو که همه بلدن هرکی بگه نه دروغ گفته. من چند بار از این کارا کردم! چقدر خودمو سرزنش کردم که چقدر بی ادبم!ولی یه واکنشه!
آمریکایی های شیک هم فحش می دن کسی هم بهشون نمیگه بی فرهنگ! در هر صورت معیار قضاوت آدما به اینا نیست. همین که آدم خوبی هستین و برای دنیا شر ندارین کافیه!
من بخشیدمتون!

ناشناس گفت...

سلام.نمي دونم چي بگم به هر حال هم رفتار اون خانوم بد بود هم رفتار شما.
در مورد پست قبلتون مي خوام نظر بدم.
چرافكر مي كنين فقط دانشگاه آزاد اينجوريه؟تو دانشگاه هاي ديگه هم اين مسئله وجود داره.اين ربطي به دانشگاه نداره به شخصيت فرد مربوط مي شه وفرهنگش.اصلا ربطي به درمان هم نداره.درمان با سواد ومعلومات ومهارت فرد هست كه باعث مي شه مريض به دكتر اعتماد كنه.هرچند من نمي پسندم بعضي ها واقعا با اون آرايش حال آدم رو بد مي كنن. ولي بيشتر از اين ها رفتار مهمه كه بعضي ها واقعا سبكند.موفق باشين همكار

ناشناس گفت...

نه دیگه . همون موقع باید بهش فکر می کردید . الان دیگه باید به اون زمان فقط بخندید :) و عکس العمل های خنده دار و یا جالب را تمرین کنید و جایگزین عصبانیت کنید .

صفا گفت...

ببخشيد كه اينو ميگم:
حالا الاغ كه خوبه!يك بار يه آقايي به من گفت:عجب خري هستي ها!
تا چند دقيقه بعدش من مثل خاوم شما چشمام گرد شده بودوزبونم لال!

sally گفت...

take it easy!

hidden گفت...

فحش دادن خوبه ادمو خالی می کنه
مخصوصا به ادمای خری مثل اون خانومه ;)

Ali Shahnazi گفت...

سلام
دکتر جان به این فکر کن که چه عواملی باعث این اتفاق شده. وقتی به نتیجه رسیدی احتمالا زودتر از تهران پراسترس می زنی بیرون
خوش باشی

ناشناس گفت...

هر چی فحش دادیم و خوردیم تو این پهلوی بود...

عکس العمل شما لحظه ای بوده، ولی به نظر من همچین فحش آبداری نباید اینقدر دم دست آدمی در مقام شما باشه، یا رفتن تو شکم یارو. خریت رو نباید با همترازش جواب داد....شما باید بگیری به یکی از غدد جنسیت.

خوب باشی

Norman گفت...

چند ماه پیش یه متن خیلی شبیه به این رو یه جا دیگه خوندم (نمیدونم کجا). مخصوصا این تیکه خیلی آشنا میزنه "بی توجه به ترافیک دو سمت دور میزنم و کنار خیابون ماشینو ول میکنم میرم کارمو انجام میدم و میام".
کم نیست از این موارد. آدمیزاده دیگه.
زیاد هم نمیخواد خودت رو سرزنش کنی. ما با اینهمه استرس همینجوریش هم خیلی خیلی مودبتر از این خارجیهای لای پر قو پرورش یافته ایم.

من یه مدت توی تهران با دوچرخه رفت و آمد میکردم و زیاد دیدم از این راننده ها که فقط بوق زدن رو یاد گرفتن (البته ناگفته نماند که اکثرشون خانم بودن) :-)

عزت زیاد

ناشناس گفت...

دلم خيلي براتون سوخت. البته جمله آخرو كه خوندم نظرم عوض شد. آخه خيلي باهوشانه و باحال بود . آدم كه دلش براي آدماي باهوش نميسوزه كه. چون بالاخره خودشون يك فكري ميكنن واسه خودشون (;