۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

95 - تابستان

دیشب ایران مهمونی شب یلدا بود .همسر گرام از عصر قر الکی میزد و منم که میدونستم مشکل چیه رو خودم نمیاوردم و خودمو به کوچه علی چپ میزدم تا آخر شب بالاخره اشکش در اومد و یاد خونه مامانی که همگی اونجا جمع بودن وسیاه پلو پرملات و کره چکون مرسوم کرد .خلاصه سعی کردم با یه مشت لوس بازی حواسشو پرت کنم تا ماجرا طی بشه ولی خدایی این یکی دیگه اینجا اصلا راه نداره که شب اول تابستون جشن یلدا بخای بگیری چون ساعت نه تازه خورشید به ضرب بیل غروب کرده واسه همین هم نمی خاستم بروی مبارک بیارم ولی نشد.
تازه امروزم تو گودر اون یکی دکتر آرش منو به یه بازی بلاگی یلدایی دعوت کرده بود که دیگه واجب بود تا بیات نشده یه چی بگم.
باید5تا چیز که دوستان دربارم نمی دونن رو بنویسم !!؟؟
آخه دکتر جان ؛ مرد مومن، اینم شد کار. اگه می خاستم خودمو لو بدم که تو فضای رئال بودم، نمیومدم در عالم ویرچوال، چی بگم خدا رو خوش بیادآخه.مجبورم از رو دست خودت تقلب کنم.
1- من یه آقای 86 کیلویی و 185 سانتی(طولا)هستم که موهام بیشترش رنگ پا شده!!:)) و بقیه شم سفید وقهوه ای تیره بوده (به نظر من جو وگندم یه رنگن برای همین ازین اصطلاح استفاده نمیکنم )که به کمک جناب شوارتسکف اخیرا یه مدت دوباره کامل قهویی شد 
2-آدم رقیق القلبی هستم و زود اشکم در میاد
3-تمام تخلفات روی زمین به جز مخدرهای سنگین رو تست کردم ولی اهل هیچ خلافی نیستم به جز این وبلاگ:))
4-اگر دکتر نمی شدم حتما کتاب فروشی میزدم
5-اصلا بچه و بچه ها رو دوست ندارم ولی نمی دونم چرا بچه ها منو دوس دارن!!؟

آخیشش

وقتی آدما اینقدر راحت اعتراف میکنن چرا باتوم و شیشه نوشابه و انفرادی آخه؛ مگه زبون خوش چه ایرادی داره.
خوب در آخر چون شب یلدا طی شد من کسی رو به ادامه بازی دعوت نمی کنم ولی اگر شما دوت دارین بزبون خوش اعتراف کنین میتونین از قول من خودتونو دعوت کنین

۷ نظر:

ناشناس گفت...

آقا به جمع کچلا خوش اومدی.خوب تو پست بالایی مینوشتی که کچلی!!

ناشناس گفت...

آقا به جمع کچلا خوش اومدی.خوب تو پست بالایی مینوشتی که کچلی!!

یکی از همین آرش‌ها گفت...

خدا لقت‌ت کنه مرد... مُردم از خنده... اشکم دراومد... آی دلم درد گرفت از خنده، وای مخصوصاً اون بعد از اعترافاتت در مورد زبون خوش شیشه نوشابه...

دستت درد نکنه، دمت گرم خیلی باحال بود.
همچنین با تشکر از جناب شوارتسکف از آلمان =))))

shahram78 گفت...

آرش خان
میشه این جناب شوارتسکف رو بیشتر برامون معرفی کنید.

سپاس

ماهی گفت...

تو استرالیا به جای جوگندمی میگن فلفل نمکی که البته به نظر کاملا منطقی میاد

تبعید نوشته های یک دانش آموز گفت...

با سلام
وبلاگ خوبی دارین , حتما همین جوری ادامه بدین.
در ضمن من شما رو لینک کردم . لطف میکنید اگه من رو با نام "نوشته های دانش آموز مهاجر به کانادا" لینک کنید.
www.tabidneveshte.blogspot.com
با تشکر
در پناه حق

دلا گفت...

واااای چه دکتر خوش تیپیییییی

---------

راستی دکتر آرش، میدونی یه زن چقدر به این لوس بازی!!! های همسرش احتیاج داره و چقدر دلگرمش میکنه؟