۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

14 - دقت

تو بیمارستان اینجا ، یه عالمه کمد تو اطاق عمله که رو درهر کدومش یه تیکه کاغذ لامینیت شده زدن، نوشته این کمد مال چیه؛ کی حق داره در این کمد رو باز کنه چی توش بزاره ،چی برداره؛ تو وقت اداری کلیدش دست کیه  بعد وقت اداری کلید کجاست وخلاصه همه چیز با جزییات معلومه دور وبر که نگاه کنی همه چیز همینطور به دقت و ریز روشن شده و بعد بیمارستانی که 60 سال قدمت داره از بیمارستانهای جدیدی که اونور توش میرفتیم تر تمیز تر و مرتب تره و با همه وسایل قدیمیش سرویس میده.
 اولش فکر می کردم به خاطر ریز بینی و همین راهنمایی هاست که اینجا اینقدر جامعه نظم و قانون داره و رو اصول جلو میره؛ ولی بعدش این ویدئوی خانم دکتری که دستور العمل بچه دار شدن در اسلام رو بر اساس تقویم هفتگی و ماهانه میداد رو دیدم متوجه شدم مام چقدر دستور العمل داشتیم ولی ظاهرا بلد نیستیم لامینیت کنیم در جاهای مناسب بچسبونیم 

۴ نظر:

دلژین گفت...

این خانمه طول موج و فرکانس هم میداد و خیال همه رو راحت میکرد دیگه!!!

علیرضا گفت...

با سلام

از شما به عنوان یک پزشک وبلاگ‌نویس دعوت می‌شود که از فیس طب، نخستین شبکه اجتماعی و سایت میکروبلاگینک ویژه پزشکان بازدید کنید.

بعد از ثبت‌نام می‌توانید، حرف ها و نظرات خود را با دیگر همکاران به اشتراک بگذارید. عضو گروه‌های مختلف شوید و گروه‌های جدید به وجود آورید.

شما می‌توانید به آسانی عکس، لینک و فایل به نوشته‌های خود اضافه کنید.

اگر فیس طب مورد پسندتان واقع شد، می‌توانید دیگر همکاران و دوستان را نیز به این شبکه دعوت کنید.

لینک به این سایت و نوشتن مطلب کوتاهی در مورد این سایت در وبلاگتان، خشنودمان خواهد کرد و ما را در توسعه سایت تشویق خواهد نمود.

پیروز باشید.

فیس طب = چهره پزشکی امروز
http://faceteb.com

آریا گفت...

سلام یک سوال چرا یک دفعه لینک من رو حذف کردی؟جو اون ور گرفته؟

محيا گفت...

ما يك دنيا ادعا داريم دريغ از عمل