۱۳۹۰ آذر ۲۲, سه‌شنبه

12 - شاکی

خیلی وقت قبل یه روز با رییس بحث می کردیم سر بررسی بیمار برای  قند خون بالا ، گفت من به نظرم آزمایش قند خون ناشتا   برای اسکرین و چکاپ خیلی دقیق نیست چون تا به مریض میگی آزمایش بده میره تو فاز دقت به رژیمش و بعد جوابش نرمال میاد و من آزمایش دیگه قند رو که نوسان چند هفته ای رو نشون میده (HBA1c)  بیشتر قبول دارم .
به نظرم حرف حساب اومد ، منم رویه رو عوض کردم و این آزمایش رو درخواست دادم.
تا یه چند وقت پیش نامه اومد که این آزمایش فقط برای مریض های با دیابت مسجل با بیمه قابل انجام هست و گرنه مریض باید 150 دلار پولشو بده .
بالطبع مام دوباره برگشتیم به مدل قبل ؛ چند روز قبل مدیر درمانگاه اومد گفت یکی از مریض ها اومده از دستت شاکیه .
گفتم چی میگه گفت این آزمایشو براش دادی اونم اومده میگه دکتر بی خود این آزمایش رو برای من داده ، یا خودش پولشو بده یا من شکایت میکنم به بورد ؛ البته تو آزمایشو قبل ابلاغ دستورالعمل در خواست کردی ولی اون بعدش داده و حالا باید پولشو بده .
 گفتم خوب حالا میگی من چی کار کنم .
گفت پولشو بده بره ،به وقت حروم کردن واسه سوال جواب پس دادنش نمی ارزه.
خلاصه، منم مثل بچه خوب پول آزمایش مریضمو دادمو و قصه ما به سر رسید؛ کلاغه هم تو ترافیکه هنوز.

هیچ نظری موجود نیست: