۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

68 - لاله

دیروز؛ کامنت یکی از دوستای خوب نادیده(ماهی عزیز) ما رو به دیدن دنیای زیبای لاله ها فرستاد .
فستیوال لاله ها بود و من به خیال اینکه خوب یه چیزی مثل همون گچسر خودمونه غر و لند کنان دنبال همسر گرام راه افتادم.
ولی بازم دیدیم وای, خدا یه تیکه دیگه از بهشتم گذاشته اینجا ؛و اون باغچه ی گچسری لاله ها یه چیزی تو مایه بیشین بینیم بابا و ایناس :)
خیلی دلم میخاد به خاطر این گلهای خوشگلم که شده یه فوتو بلاگ بزنم ولی حیف فرصت اجازه نمیده.
این دفعه عکس بزرگ میزارم دوستان با اینترنت کند سرعت ببخشن.



برنامه تا 13 اکتبر ادامه داره و لینکشم تو کامنتای پست قبل هست محض اطلاع

۲ نظر:

سمن گفت...

سلام.والله من که با این عکس دلم ضعف رفت چه برسه به شما که از نزدیک دیدین و حسابی لذت بردین.
اما درباره اسم سایت که نه هیچ شیطنتی در کار نبوده.اسم سایت (مادر) بود که دومین madar و maadar ثبت شده بود.مجبور شدیم یه E بذاریم سرش.بعد دیدیم که عنوان انگلیسی سایت(مجله پزشکی مادر)با 3 تا M‌ شروع میشه و به خاطر سپردنش برای کاربر هم راحته.بعد دو حرفی با دامنهir نمیشد ثبت کنیم در نتیجه شد اونی که دیدین.
اینم از داستان سایت:)
راستی خوشحال میشیم ما رو از نظراتتون درباره سایت مستفیض کنین.

ناشناس گفت...

سلام اقای ارش ممنون ازوبلاک خوبتون منکه خیلی خیلی استفاده بردم اما یک سئوال برایم پیش اومده که کسی را ندارم که بهتر ازشما راهنماییم بکنه یکی از دوستانم حدود سه ماه پیش به استرالیا امده اند واتفاقا ملبورن هم هستند اما به همه گفته اندکه ما ویزای یکساله ای داریم که تبدیل به دایم میشه میخواستم ببینم وشوهرش هم بلافاصله مشغول به کار شده من وهمسرم میخواهیم اقدام کنیم میشودازشما خواهش کنم که مرا راهنمایی کنید که این دیگه چطور ویزایی است با تشکر بی نهایت از اینکه جواب مرا بدهید ودرضمن به همسر گرامی هم سلام برسانید درضمن ازیتا هستم ببخشید که اول معرفی نکردم