۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

74 - مبادله

خانه نشینی اجباری باعث شده که احساس کنم تدریجا فلونسی زبانم داره کم میشه و وقتی ییهو پاش میفته که بخام انگلیسی حرف بزنم دچار تته پته میشم در حالی که تو ایران و تو دوره کلاسام مشکل داشتم ولی تو جایگزینی لغتهای مجهول در هنگام صحبت وارد شده بودم .هی تو وب گشتم ببینم چطور میشه واسه مشکل راه حل پیدا کرد .اولش از چت رومهای مسنجرها شروع کردم که پر از ربات بود و تا با ای دی مذکر وارد میشی برات دعوت به تماشای استریپ تیز میفرستن . یه سایت اسپیک اینگلیش تو دی پیدا کردم که خیلی ترافیک نداشت و هر چی معطل شدم کسی واسه مکالمه پیدا نشد ولی سایت دیگه ای پیدا کردم که ظرف دو ساعت سه تا چت خوب بهم داد و با یه ژاپنی یه کره ای و یه
. کلمبیایی آشنا شدم و کلی گپ زدیم به دوستایی که وضع مشابه دارن توصیه میکنم تست کنند جالبش اینه شانس اینکه بتونی یه ناتیو برا چت پیدا کنی هم هست در حالی که به طور معمول
ندیدم جاهای دیگه همچی امکانی باشه.آدرسش
www.sharedtalk.com

۲ نظر:

احسان گفت...

پس آدرسش کو؟؟

maahoor گفت...

film va tel kheyli komak mikoneh be sharti ke ba deghat bebinin...