۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

67 - آرجی

هفته آخر سپتامبر و اول اکتبر در ملبورن یه فستیوال هنری به نام فرینج برگزار میشه که حدود 400 برنامه هنری مختلف در محلهای متفاوت ارائه میکنن.هفته قبل هوس کردیم بریم فرهنگمونو بالا ببریم گفتیم بریم فستیوال هنری . خلاصه همسر جان هم یه توصیفاتی از دوستاش شنیده بود هرچی من سرچ می کردم برنامه با اون مشخصات تو فرینج پیدا نمیشد.منم دل رو به دریا زدم یه برنامه که تو یه کاباره بود و دو تا خانوم مجریش بودنو انتخاب کردم آدرسو برداشتیم راه افتادیم .شروع برنامه ساعت 6/5 بود ما 7.5 رسیدیم که دیدیم نه هنوز صف هست وملت مشتاق وایسادن ما هم وایسادیم و صف رفت جلو دو تا بلیط دادن بمون 40 دلار ونشستیم تو یه سالن که جمعیت 100 -150 نفری توش بود.
هرچی با اون کاباره های فیلم فارسی مقایسه کردم دیدم یه جای کار میلنگه .بالاخره برنامه شروع شد و یه پسر جوون با تی شرت و شلوار جین اومد رو سن و شروع کرد صحبت و ملت مشتاق هم از خنده غش و ضعف میکردن منم با یه پوزیشنی که چشمم به عیال نیفته نشستم و تا آخر برنامه به فیلم صمد به نیویورک میرود فکر کردم.
بعد 45 دقیقه هم با کلی سوت کف خدافظی شد و ملت صف کشیدن با آقای آرجی بارکر که از آمریکا برای اجرای این برنامه اومده بودن عکس گرفتن و سی دی اجراشو خریدن.
ما هم با همون احساس که عرض کردم از در اومدیم بیرون.
تو این 45 دقیقه بجز 6-7 دقیقه که این آقا اختصاصا راجع به بالز ودیک خودش صحبت کرد حداقل نود بارم اف حواله موضوعات مختلف کردواین ملت استریل هم خندیدند.
و به این ترتیب ما مورد افزایش فرهنگی قرار گرفتیم. اینم عکس طرف چون یه ماه ونیم اینده در تمام قصبات استرالیا برنامه داره منم تبلیغشو بکنم


۲ نظر:

مریم مهرگان گفت...

اول که : آقا چقدر سخت میشه توی وبلاگ شما نظر گذاشت .
دوم مبارکا باشه گرفتن گواهینامه ( هر کی ندونه من میدونم چه کار مهمی رو انجام دادی)
سوم : این فیلم صمد به نیویورک میرود خیلی به درد ماها میخوره ! من که اصلا خودمو کوچیک نمیکنم برم این مجامع بی تربیتی !!!!!
چهارم : شما از این بهار ما خبر نداری؟ از وقتی هواپیماش از ایران بلند شده ما دیگه ازش خبر نداریم . دیدیش سلام برسون بگو یه زنگی به مریم بزن بالاغیرتا !
پنجم : و من الله توفیق (!)

ماهی گفت...

سلام دکتر
نمی دونم خودتون می دونید یا نه اما اینجا هم برای تفریح بد نیست

http://tulipfestival.com.au/