۱۳۸۷ مهر ۱۶, سه‌شنبه

38-برنامه


خوب با پشت سر گذاشته شدن امتحان ایلتس باید برنامه ریزی مطالعه واسه امتحان بعدی رو شروع کنم وتلاشم شرکت در امتحان طی سه ماهه و یا ترجیحا ماه اول سال اینده هستش.کار سختیه که امیدوارم با سرعت مناسبی از پسش بر بیام چون به هر قیمت شده میخام تو سال آینده موو کنم اونطرف و با توجه به اینکه الان نزدیک ماه بیست وچهارم انتظارمون هستیم قاعدتا باید دیگه نتیجه قضایا روشن بشه انشالا.
با پاس کردن امتحان ام سی کیو یه راه دوم هم در اختیارمون قرار میگیره که با استفاده از موقعیت اون هم میشه مهاجرت رو عملی کرد. خداوند هرچه خیره قسمت کنه.

پ . ن چون خودم چندان مشتری ندارم از گیلاسی عزیز ( بانوی شاخ وبلاگستان:))) خواهش کردم از مراجعینش در مورد نظر همسران وبلاگ داران و برخورداشون با وبلاگ طرف مقابل بپرسه که جوابهای اونا و خصوصا پست خود این دوست عزیز سایبر واقعا جالب و طبق معمول با مزه بود.خودم علی رقم اینکه یک لینک از اینجا بالای هوم پیج دستگاه خونه گذاشتم هنوز نظری از همسر جان دریافت نکردم که نمی دونم باید خوشحال باشم یا نه؛ حالا فقط تصمیم دارم اون لینکو پاک کنم ببینم عکس العملی داره یا نه.

۲ نظر:

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

سلام. بحث مشتری داشتن یا نداشتن نیست.مسئله اینه که سیستم بلاگ اسپات مشکلش اینه که کمتر کسی میتونه برات کامنت بزاره. نمیدونم چرا ولی برای خود من که این اتفاق زیاد افتاده که بهم میگن نمیشه برات کامنت گذاشت.
ضمنا بهتره بری تو قسمت ستینگ وبلاگ و این سیستم کد امنیتی وارد کردن رو غیر فعال کنیش.